30 iunie 2009

Leapsa de la guma colorata

1. Ce speli prima data la dus?
Nu m-am uitat niciodata deci nu stiu
2. Care e culoarea ta de helanca preferata?
Mov.
3. Iti place cafeaua?
Da :X
5. Cum te simti acum?
Obosita si inca nervoasa.Am corectat ceva de 2 ori ca nu se salvase.[i am stupid i know]
6. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti indragostita?
Nu cred ca exista vreo persoana
7. Spui AIM sau A I M?
Ambele ?!
8. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Unul agitat rau ca m-am trezit obosita
9. Ai putea manca o luna intreaga felul tau de mancare preferat fara sa te saturi de el?
Am mai multe feluri deci daca le alternez ajung la o luna :D
10. De ce ai o pofta puternica acum?
Ciocolata[Gata am mancat.trecu]
11. Folosesti ata dentara?
Nu
12. La ce te gandesti cand auzi cuvantul “varza”?
Salata de varza[de asta am pofta acum]
16. Ai numarat vreodata pana la 1000?
Probabil, cand eram la scola
17. Musti sau lingi inghetata?
O ling :P
18. Folosesti emoticoane?
Nu se observa?!
19. Cate dormitoare are casa ta?
Unul
20. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Da. Carcotasii,Marius moga si prietenii lui,Tudor[fly project],Alex[Mandinga] etc.Sau era vorba de "vedete" care apar acum la tv si urla?!
21. Iti place branza?
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
22. Care e ultima melodie de care ai fost obsedata?
Green day -21 guns
23. Cate tari ai vizitat?
10
24. Sunt parintii tai stricti?
Nu prea
25. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
Da.
26. Ai lua masa cu George W. Bush?
De ce nu?!
28. E ceva stralucitor in camera ta?
Ecranul laptopului
30. Inchiriezi filme?
Nu,le fur de pe net
31. Cine sta in fata la ora de mate in clasa ta?
Vreun coleg.
35. Unde vei merge sambata seara?
La o intalnire cu colegii de voluntariat
36. Oua albe sau maro?
Albe
37. Iti place muzica?
Da.
38. Ai mers cu trenul?
Da.
41. Ce zi a saptamanii e?
Marti
40. Ce ai mancat la pranz?
Prea multe vrei sa stii
43. Ce face maine prietena ta cea mai buna?
Doarme cu ala mic
46. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Da.
47. Ce crezi despre Yankees?
Ii stiu doar dupa nume
51. Ai parul ondulat?
Nu,din pacate :(
52.Cand ai plans ultima data?
Nu mai stiu
53. Ai intrat vreodata intr-un zid?
Cu capul, ca nu ma uitam pe unde merg
56. Anotimpul preferat?
Primavara.
61. Cu cine te vei tine de mana in viitorul apropiat?
Cu nimeni :D
62. Adormi cu televizorul deschis?
Nu
63. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Nu
64. Crezi ca esti batrana?
Nu
65. Ti-e frica de intuneric?
Nu.
6. Iti place viata ta momentan?
Nu
67. Cand ai facut ultima data baie sau dus?
Aseara si urmeaza dupa enorma leapsa
68. Bati in lemn?
Nu
69. Ai o vedere buna?
Da
70. Poti sa faci hula hoop?
Da.
71. Unde sunt parintii tai?
In fata tv
72. Ai fost vreodata sarutata in lift?
Nu
73. Care e urmatorul CD pe care il vei cumpara?
Green day
74. Ce marci porti momentan?
H&m,Terranova,Jennifer
76. Ai intrat intr-o incapere pe fereastra vreodata?
Da
77. Poti suporta adevarul?
Il prefer
78. Ce ai cumparat ultima data?
Paine,branza si fructe
79. Cat de des vorbesti la telefon?
Foarte des
80. Esti intr-o relatie complicata?
Da
81. Urasti mai mult de trei persoane?
Nu.
82. Ai pus piedica cuiva vreodata?
Da.
86. Folosesti betisoare chinezesti?
Nu.
87. Ierti prea mult?
Poate
89. Detii o arma?
Nu.
90. Ai facut telefoane gluma?
Da,la colegi cand eram mica
91. Ai fost vreodata intr-un castel?
Da.
92. Iti place parul tau?
Da,cu antenutze
93. Iti place de tine?
Asa si asa
94. Esti mai apropiat de mama sau de tata?
De tata

O ia cine doreste :D

11 comentarii:

  1. 1. subratul
    2. negru
    3. doar cand is beat
    5. bine, a lucrat altcineva in locul meu
    6. "S" e din nume, din prenume este "E", din diminutiv "I"
    7. nici cum
    8. visam ca ma bat cu cineva...
    9. probabil
    10. bere. dar beau una, de gust
    11. nu
    12. la una care e proasta
    16. nu
    17. depinde de inghetata. in general nu manc inghetata
    18. da, dar cica atunci cand sunt nervos sau suparat nu...
    19. 3
    20. nu, si nici nu sunt curios
    21. da, de vaca
    22. aia cu "sweetest ass in the world" sau cum era
    23. 2
    24. erau cand eram mic
    25. nu, cu niciuna, si nici nu voi sari!
    26. l-as scuipa intre ochi si i-as da un pumn in gat si o caramida in dinti!
    28. EU! :))
    30. nu
    31. cine vrea
    35. n-am idee
    36. albe
    37. nu in mod deosebit
    38. ........da.....
    41. marti cred (asa zici tu cel putin, si te cred)
    40. senviciuri
    43. hmmm... mere la lucru si pe urma asteapta sa vb cu mine
    46. da
    47. e ceva echipa americana? e de 2kt!
    51. nu
    52. nu tin minte
    53. cu masina...
    56. vara, pacat ca-i cam cald..
    61. nu stiu... ori cu... (stii tu cine) ori cu tine
    62. da, dar il programez sa se stinga singur
    63. :)) vreodata? :)))
    64. batran poate nu, dar intelept cu siguranta
    65. cam...
    66. nu prea
    67. acu vreo 20 min...
    68. nu
    69. da
    70. ceeee?
    71. acasa..
    72. nu
    73. nu cumpar, iau de pe net
    74. ultras avanti, nike, adidas, puma...
    76. cum drecu nu? :))
    77. normal
    78. 2 doze de dab, o paine si o sticla de cola
    79. zilnic
    80. da
    81. hmm... nu cred ca urasc pe cineva
    82. evident
    86. hai ma... eu?
    87. nu stiu daca am ce ierta...
    89. da, pumnii mei
    90. da :))
    91. da
    92. in general ma tund chel...
    93. nu
    94. tata

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt offtopic, ca de obicei. Te-am propus pentru Liga Blogarilor Deosebiti dar ma trage Escu de urechi spunandu-mi ca am nevoie de acceptul tau sa poti fi propusa si supusa votului:))
    Accepti?;;)
    P.S.:Sunt praf de somn; nu-i asa ca ma pot delecta maine cu lectura acestei splenide lepse?;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit si leapsa:p Helanca mov? Sexy! Ma bcur ca ti-ai indeplinit misiunea:p

    RăspundețiȘtergere
  4. parca e cerere asta :)))
    sunt de acord daca tu asa consideri :-??
    p.s la raspunsul cu helanca m-am luat dupa tine.desi am si eu una asa :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Sigur ca asa consider.
    Intra, te rog, pe blogul lui Escu si confirma acolo...

    RăspundețiȘtergere
  6. ce aroma de inghetata? si sa nu spui "castraveti si morcovi...mari" :))

    RăspundețiȘtergere
  7. legumele le prefer medii :)))
    iar inghetata :pepene,frisca,tiramisu :D

    RăspundețiȘtergere
  8. te cred, inghetate de legume medii as manca si io :))

    RăspundețiȘtergere
  9. bun atunci.sa nu te tratezi ;;)

    RăspundețiȘtergere