23 iulie 2016

Burgfest Nürnberg

Cum a fost de asteptat au fost cozi la intrare. Prima locatie din Kaiserburg a fost Sinwelturm de unde am vazut orasul de sus. Sa vad golul pe o distanta mare in jos de la niste scari sau pasarele imi provoaca probleme dar din fericire scarile aici au fost ok.



Gradinile se pot vizita gratuit in fiecare zi. De data trecuta insa a inflorit natura si au meritat pozate.


Cele 2 capele, care sunt una deasupra alteia, sunt fara picturi doar cu cateva icoane si sculpturi.


Din balconul unde statea Kaiserul am urcat in celalalt turn. Parerea mea este ca turul nu merita sa il platesti. Noi am avut noroc de un ghid care a prezentat istoria in un mod amuzant si nu ne-am plictisit.
In curte mai exista un put cu apa care este inchis in o cladire. Nu stiu daca asa era de atunci sau cladirea a fost construita apoi, pentru ca nu am avut rabdare sa stau o ora sa ascult istoria lui. Sincer nu stiu ce poate povesti in o ora.
Curtea interioara este plina de flori si cu oameni imbracati ca atunci arata chiar reala.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu