08 decembrie 2009

Leapsa IV

Noroc cu Hubba[si dorul ei virtual] ca mai apare ceva nou aici. :D...Deci sa implinim leapsa.
Cum eu nu am birou[am laptop pe care il tin brate] si eu stau in pat...so nu am nimic pe birou.
10 lucruri ciudate despre mine:
1.imi par interesante studiile despre mortile clinice si spatiu.as citi multe despre asta
2.pot manca ffffff multa ciocolata cateodata[alba cu capuccino...yammy]
3.nu prea imi plac puradeii[ciudat ca majoritatea fetelor asta viseaza]
4.nu ma inteleg cu fetele[adik in situatia de prietene]
5.pot dormi cu muzica,sa latre cateii,sa cante cocosii..dar nu daca sforaie cineva[si daca sforai eu ma trezesc]
6.imi plac motocicletele :X
7.imi pare faina marea iarna si in timpul noptii
8.imi place numai un anumit tip de parfum la baieti :D[am descoperit de curand inca unu care merge]
9.As putea sta treaza zile si nopti daca e sa vizitez orase noi sau unele ce imi plac
10.Nu mai beau cola [:( ...moment trist],nu maninc chestii cu zahar[exceptie ciocolata] si cartofi.

14 comentarii:

  1. M-ai suparat.
    Dupa ce ca imi arat latura sensibiloasa si zic recunosc ca mi-e dor de tine, tu faci orice numa' sa scapi repede de leapsa:(

    La chestii ciudate si eu voiam sa zic ca am o oarecare sensibilitate la parfumuri...:P
    Si...nu pot sa cred, chiar nu te intelegi cu fetele?:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. stii ca eu fac repede leapsa.ca apoi uit de ea
    chiar nu ma inteleg[caprietene].asa sa vorbim numa

    RăspundețiȘtergere
  3. De mine a uitat hubabuba...

    RăspundețiȘtergere
  4. Baaaa n-am uitat de tine, Ion Gheorghe.

    RăspundețiȘtergere
  5. auzi fato dar pe mess de ce nu esti?aaaa

    RăspundețiȘtergere
  6. morti clinice? nu zic nimic, nu indraznesc... :D

    si mie imi place marea iarna...la tropice! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @hubba: urat din partea ta
    @sangerica:nu ai pic de romantism :))) si sa zici ce e cu alea clinice :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Tu aveai porcusorul ala mic dand din funduletz p'aci pana acuma?
    Sau e scrofita?
    Siiiiii vrei sa o tai de Craciun?:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. draga eu cred ca tu esti indragostita rau.e de o luna cel putin
    si nu o tai ..e a mea..[seamana cu mine :D ]

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu sunt indragostita, tu!
    Mai ales nu de stii-tu-cine ca e...exact masculu' lu' aia de la tine de pe blog:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. ce romantism? ti'ar placea sa faci dragoste (ce cuvant frumos folosesc, cand puteam sa zic sex, copulatie) pe malu' unei mari inghetate la -20 de grade sau pe malu' unei mari azurii...pe la tropice?

    nu zic nimic despre mortile clinice si preferintele tale pt ele... :D

    RăspundețiȘtergere
  12. nu vad legatura cu romantismul dar nu imi plac nici una din cele 2 extreme si nici nisipul.imi place marea cand nu se vede si doar se aude[deci noaptea sau iarna cand e pustiu]

    RăspundețiȘtergere