27 august 2009

Suntem


Imi strang la piept intrebarile si raspunsurile si nu stiu ce sa fac cu ele. Sa le las sa cada sau sa le arunc in lume? Se spune ca dupa ce ai vazut raul in fata nu mai esti acelasi om. Parafrazand, atunci cand ai privit in fata tristetea nu-ti vei mai regasi inocenta zambetului fara griji. De ce golul e atat de cuprinzator iar bucuriile urmatoare devin atat de mici, de insignifiante de parca si ele s-ar teme sa se apropie de tine?
Sunt momente in care ma surprind gandindu-ma la ce ai spune despre … tot felul de maruntisuri care imi inconjoara viata si atunci ma urasc. De ce ma tot intorc in trecut ca un asasin la locul faptei? Nici macar nu pot sa spun ca as avea socoteli neincheiate. Am dat tot ceea ce era de dat, am primit ceea ce meritam, nimic mai mult, nimic mai putin. Imi aduc aminte si de unele dintre raspunsurile tale si atunci e si mai greu. Mai ales de acele raspunsuri pe care mi-as fi dorit sa nu le primesc.
Am vrut putin din sufletul tau ....

8 comentarii:

  1. "atunci cand ai privit in fata tristetea nu-ti vei mai regasi inocenta zambetului fara griji"-mi-a placut tare mult fraza asta. Pe cat de adevarata, pe atat de profunda.
    Imi pare tare rau, articolul asta descrie destul de bine si ceea ce traiesc eu. Asadar stiu cum e. Si nu-i placut deloc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu îmi strâng de multe ori întrebările la piept... Şi nu prea vin răspunsurile...

    RăspundețiȘtergere
  3. @hubba:trece tu.e o stare de demult ca acum sunt bine :)
    @Cristian:vin ele dar uneori nu sunt ce vrei si le ignori

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma gandeam azi la tine. Stii, suna de tot rahatu' dar imi e dor de tine, asa, virtual. Imi esti draga[nu,nu sut pupincurista acush], probabil si din cauza avatarelor dragutze care-mi raman in minte si...ma gandeam ca parca-s cam triste posturile tale din ultima vreme. Punem si noi un zambet virtual p'aci?

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei, frumoasa tema:> La noi la wordpress is urate toate:((

    RăspundețiȘtergere
  6. mersi hubba.este aleasa de chuck.mare parte din aceste teme sunt teme de wordpress transformate.asa ca daca vei cauta vei gasi si tu :D

    RăspundețiȘtergere
  7. "ma gandeam ca parca-s cam triste posturile tale din ultima vreme. Punem si noi un zambet virtual p'aci?"

    Hubba draga, nu e asa trista precum pare. Te asigur.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur sa aud asta, Chuck. Insa voiam sa vad veselia in articole...

    RăspundețiȘtergere