01 august 2009

Stupid woman


Doamna”turismului are o idee geniala[rezultata din mintea ei blonda inteligenta].S-a gandit ca la festivalul de la Sighisoara si Peninsula sa nu mai primeasca oameni cu lanturi,par lung si pierce ca cica astia dorm pe strada si sperie turistii[si turimul pierde mult in 3 zile ..nu prin ideile ei stralucite de promovare]Si zice ea ca trebuie prezentat biletul de cazare ca sa intri.Dar poate eu merg la Sighisoara pentru o zi si nu dorm.Imi fac rezervare ca sa intru,nu?Sau la Peninsula imi fac rezervare la cort?Daca nu vreau sa dorm ci sa beau toata noaptea?
Totusi la aceste festivale majoritatea ce vin sunt tineri cu pierce ,lanturi si unii cu plete nu oamenii la costum[astia sa evite aceste locuri 3 zile daca nu le convine].sau la anul merg la peninsula cu parintii de mana ,beau suc si dorm cuminte de la 10 cu ursuletul in brate.Si sa nu uit sa imi scot pierce si lanturile.
Ma intreb daca vrea sa fie batuta cu lanturile alea si sa vada cum i-ar sta roscata?

12 comentarii:

  1. Din ce-am vazut eu la Peninsula... nu s-au aplicat regulile dorite de "doamna sinistra', pardon ministra. Eu am si parul lung si nu am fost interzis... So we still got a place on the land of choice..

    RăspundețiȘtergere
  2. am vazut ca anul asta nu a fost[ca asa zburam deja de acolo :)) ]
    dar doreste de la anul.in caz ca reuseste exista sziget si aici sa duc bunicii :D

    RăspundețiȘtergere
  3. In caz ca reuseste... o sa reusesc si eu sa ma duc dupa ea >:)... sa vada ce inseamna pletosi care sperie turistii

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu... mai ales ca din ce-am vazut acolo, Peninsula este cam pentru that kind of people... Problema e ca doamna blonda vorbeste fara sa stie, nici macar nu a fost acolo, acei oameni care sperie turistii sunt de fapt turistii care vin la acest festival... so missy, before you dream something, go there and have a look... get dirt before you try to clean something.
    So before you open you mouth, move your ass there.
    Am incheiat citatul... desi slabe sanse sa-l priceapa, din cauza faptului ca e scris in engleza... dar exista google translate.

    RăspundețiȘtergere
  5. sa stii ca exact ea ar citi pe aici :D damn daca avea ideea asta acum 2 luni cand am vazut-o...
    exact ..that kind of people vin sa asculte muzica nu ea.sincer nu ii vad problema.i s-au ars si ei "neuronii" de la vopsea si coafor

    RăspundețiȘtergere
  6. Ehe... femeia e complexata... vrea sa fie importanta... vrea sa faca treaba, doar ca nu stie ce trebuie sa faca... oamenii astia mici care se vor importanti si utili... Bad idea...

    RăspundețiȘtergere
  7. poate comisia ce o studiaza gaseste ceva.desi la cum se aleg la noi ministrii ajunge alta mai toanta si ascultam numai mezeluri in festivale
    oricum tanti asta are sanse sa isi faca danblaua prin zona ei [asta de sud] ca in rest slabe sanse.Si festivalele se tin prin transilvania
    in caz ca face asta cer audienta si o bat :D

    RăspundețiȘtergere
  8. hey:)

    cred ca femeia asta e nebuna... isi face de lucru tot unde nu trebuie... eu zic sa lase festivalurile asa cum sunt si sa faca drumuri si cai ferate ok pt a ajunge la destinatiile dorite de noi....ca deocamdata din banii mei sade ea asa bine in minister

    RăspundețiȘtergere
  9. poi ce sa faca carutele pe drumuri asfaltate?
    ca noi facem turism rural [dupa mintea ei]

    RăspundețiȘtergere
  10. :))
    mi-as dori sa ne revenim intr-un final

    femeia asta ma termina cu ideile ei marete

    RăspundețiȘtergere
  11. se simte si ea bine :)))macar acum ii mai aude lumea ideile.cand nu va fi ministru nu o mai baga nimeni in seama

    RăspundețiȘtergere