16 februarie 2010

Leapsa

Eu in general ma misc repede[daca nu mi lene sau nu am chef] sa fiu gata.
Deci...cand ies sunt gata repede[cam 10 minute] pentru ca trebuie sa imi iau hainele[pe care le aleg de seara] si sa aranjez parul[acum zic de plimbari prin oras cu treburi sau doar plimbari].Si plecari spontane am avut si sunt gata cam in 20 minute[ca trebuie bagaj :D ].
La party,discoteci nu prea ajung[adik cam spre deloc]...nici nu imi vad locul acolo printre atatea fete "frumos" [spoite ].Mi-au ajuns cele din facultate pentru inca o viata.Mai bine plec la munte in locul astora.Sau mai merg la concerte[de alea gen prodigy :D]
Cum ziceam mai sus prefer muntele[in orice anotimp] si marea cand e inghetata sau pe timp de noapte.Am plecat de multe ori noaptea prin oras si am ajuns in alte locuri.
Imi place sa vad locuri noi si de aceea cred ca am vazut jumate de Europa si mare parte din tara.Daca stau mult in casa[sau daca stau in un loc fara sa am activitate] nu e bine.Ultima data cand s-a intamplat am facut curat in toata casa de 2 ori [in 3 zile]
La cumparaturi...asta depinde de chef.Daca am chef de plimbat prin magazine rezist vreo 2 ore[cu greu].De obicei stiu ce caut deci termin cu o raita scurta si in caz ca este ceva bun va dura inca 5 minute ca sa probez.De obicei ma duc cu o prietena sau cu sora mea[asta desi majoritatea prietenilor sunt baieti] .. daca am nevoie de opinie.[nu va suparati dar cred ca nu aveti opinii care ma ajuta ]
Imi place sa ma plimb[daca am chef poate sa ploua,sa fie ger ..nu conteaza]
Si daca nu imi place persoana care ma invita nu ies niciunde.
Ii daruiesc leapsa lui Sangerica pentru ca de mult nu mai glasuieste pe blogul proprietate personala.

Un comentariu: