22 noiembrie 2010

Ori suntem retardati, ori nu mai suntem...

Ma uitam la tv, pe tvr1, in dimineata asta (duminica) la niste "desene animate". Trecand peste grafica fainuta din desene... nu pot sa nu remarc faptul ca sunt retardate. Sau pentru copii semiretardati, cu scopul de a-i face retardati complet. E vorba de desenele alea cu racheta. Pai cand eram eu mic erau Voltron, Sandybell, desenele alea cu oamenii preistorici (nu-mi amintesc cum se numeau), cartea junglei sau alea pocaite, cu casa aia ce zbura si ajungea pe timpul lui Iisus. Oricum, erau mai inteligente decat astea de acum... pai cum naiba o racheta nu poate ocoli un vulcan???? Sau cum Doamne iarta-ma o racheta cand ajunge intr-un golf, nu poate zbura peste, ci trebuie sa se transforme intr-o canoe sa treaca acel golf prin apa, nu prin aer. Si dupaia m-am enervat prea tare si nu m-am mai uitat... Plus indemnurile pt saracii copii care se uita sa dea din maini ca prostii in fata tv-ului. Miscare? Afara!!! Pe mine abia ma aduceau ai mei in casa (ca si acum de altfel).
Pai cat fotbal jucam cand eram mic... cred ca as fi putut juca 25 de ore pe zi. Fara sa exagerez. Si ma plimbam cu bicicleta. Eram obsedat de bicicleta. Nici la vecina de peste drum nu mergeam pe jos. Ma enerva ca nu ma lasau ai mei sa merg cu "togla" la scoala, desi prin liceu m-am dus de cateva ori. De fapt mergeam des... oare eram retardat? Pentru ca stateam la 4 minute de mers pe jos. Bine, cursurile incepeau la 8:00, eu plecam de acasa la 8:05. Asa ca mai salvam din timp cu "togletul".
Dar copii de acum? Nu prea vad pusti jucand fotbal. Dar fac pariu ca oricare ma bate la FIFA. Sau PES, plm, ca nu ma prea pricep. Totusi, sunt bun la Football Manager... deprindere destul de recenta, dobandita abia prin cls 11-a. Acum 6 ani aproximativ. Dar oare lucrul asta ce dezvolta? Mai nimic... dimpotriva. Consider ca te face retardat.
Si sa revin la desene animate... cum plm copii din ziua de azi se cred tot felul de monstrii, de animale...din cauza desenelor. Pai eu cel mult ma credeam Hagi sau Ronaldo. Adevaratul Ronaldo, nu Cristiano "faggot" Ronaldo.
De la copii trec la adulti. Ma enerveaza la culme oamenii care sunt impotriva legii educatiei (si eu sunt!) dar cand vorbesc, din 5 cuvinte, 4 sunt in engleza!!!! De fapt in general ma enerveaza acesti oameni. Ce pana mea, in limba romana nu mai exista expresii?? Chiar vreti sa auziti ce am de spus in legatura cu asta? Cred ca mai bine nu... serios. E un blog civilizat, si nu-mi pot expune acele pareri. Adica pot, dar din bun simt nu o fac.
Bine, din pacate si foarte multi tineri si copii sunt care vorbesc exact la fel. Mi se pare ca e exact ca si pe vremea "Chiritelor" cand era la moda sa vorbesti frantuzeste... Ce ti-e si cu englejii astia dom'le....
Pai ori suntem retardati, ori nu mai suntem! I-au dat limbii romane de au julit-o. Pai ea s-a chinuit 2 milenii, 20 de secole, 2.000 de ani, sa ajunga asa si ei ii dau de o julesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu