18 iunie 2009

Film..Excursie..Melodii

In School of life actiunea este in jurul profesorilor[de istorie in acest caz].Un batran si iubit profesor de istorie moare si este inlocuit de un fost elev al sau,pasionat de aceasta materie[mister D].La aceasta scoala preda si fiul profesorului batran dar invata si nepotul lui.Cel mic[nepotul] se ataseaza foarte mult de noul profesor care face materia mult mai interesanta.La ei se voteaza profesorul anului si noul profesor este in preferintele copiilor.Acest lucru nu ii convine celuilalt profesor si ajunge sa il urmareasca.Aceasta urmarire ii schimba parerea despre mister D.Pe langa faptul ca ii ajuta pe multi ,aceasta are cancer la plamini.De atunci a inceput sa se schimbe si sa nu mai fie profesorul ursuz care era.Scoala ajunge in finala la baschet si exact in aceea zi mister D este internat de urgenta.Insa la sfarsitul meciului revine pentru o ultima poza cu elevii sai.
Mie mi-a placut pentru ca ideea mea de profesor este acest mister D,care a lasat ceva in urma desi a stat putin acolo.Si a aratat cat conteaza sa fii om cu ceilalti.
O parte din pozele din excursie le gasiti aici.Tot nu fac eu poze ca master
As vrea,cei care ascultati piese vechi[gen anii 60-80] sa imi spuneti cateva titluri de piese ce va plac.Mie imi plac multe [le aud la radio si nu se spune numele]dar nu stiu cum se numesc.Poate gasesc asa,macar cateva.multumesc

13 comentarii:

  1. Asta e filmul pe care l-am ratat eu... Chiar imi pare rau ca nu l-am vazut...
    cat despre melodii... tare rau imi pare, dar nu te pot ajuta decat cu dintr-astea mai noi, vechi de maxim 20 de ani, cat am io:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite cum ma faci tu sa fiu offtopic[:))]: Am momente cand nu scriu cu zilele si zile in care scriu posturi cu sutele (aproximativ:p). Zilele astea a venit inspiratia, ce sa-i fac?:)) Le-as putea pastra, sa pun cate un articol pe zi, sa mentin vizitatorii, dar nu vreau asta, nu imi pasa numarul ala. Si in plus nu as avea rabdare sa stau cu lucrurile in dulap si sa nu le scot la vedere.
    Eu am descoperit melodia datorita lui Escu. Nu stiu sa fi fost la genericul vreunei telenovele si pana-n clasa a 8-a chiar m-am uitat la telenovele:))
    Si de abia astept piesa de care ti-am amintit si pentru care, evident, esti datoare cu o cafea:))
    Gata, ca m-am lungit destul.

    RăspundețiȘtergere
  3. a fost.nu mai stiu exact numele.ceva anita parca :-??
    si demult a fost.
    data viitoare cand ajung in bv,ma achit de cafea

    RăspundețiȘtergere
  4. Muzică veche (scuze de CAPS, dar așa e lista):
    - Climie Fisher - LOVE CHANGES (EVERYTHING);
    - AL BANO & ROMINA POWER - Sharazan;
    - COMMODORES - Nightshift;
    - Kylie Minogue - ESPECIALLY FOR YOU;
    - BRYAN FERRY - Slave to love;
    - C.C. Catch - o groază: 'Cause You Are Young, I Can Lose My Heart Tonight, Heartbreak Hotel, Soul Survivor, Heaven And Hell, Backseat Of Your Cadillac
    - Bad Boys Blue - You're A Women
    - Modern Talking - o groază: Brother Luie, Cheri Cheri Lady, Maria, You're My Heart, You're My Soul
    - Trini Lopez - If I Had A Hammer
    - Cher: The Shoop Shoop Song

    Într-adevăr nu zic decât foarte rar numele melodiilor pe post, dar pe site ele apar. Eu cel puțin atunci când aud o melodie mișto pe EuropaFM, intru pe site-ul lor și văd cum se cheamă. Și Radio21 afișează pe site melodia curentă.

    RăspundețiȘtergere
  5. @cristian: multumesc.multe le stiu pentru ca sunt formatii ce au scos multe piese.
    insa de obicei cand le aud sunt in masina si nu am cum sa vad

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti cu anii `80?:X... foarte tare:D.Asculta Falco (Jeanny I,II,III,Rock me amadeus,Vienna Calling,Wiener Blund etc ).Falco e preferatul meu.E zeul in muzica.
    off topic:te rog trimite-mi adresa ta de email sau id de mess pe ovidiuiantoc@gmail.com ,as vrea sa te intreb ceva in legatura cu blogul tau.Multumesc!O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. @saycheese:multumesc.si mie imi plac acele piese.
    ti-am trimis un mail

    RăspundețiȘtergere
  8. cartea aceea e mishto rau...sper sa ti placa asa cum mi-a placut si mie...dar ti-am zis k am fost putin dezamagita...astept un semn de la tine dupa c ai citito...dk o so faci...[iar filmul de kre ai zis il iau acum...o sa ti las o parere dup ce il vad]

    RăspundețiȘtergere
  9. @nasty:dupa cum ai descris-o ,sigur o sa imi placa.maine ma duc sa o caut si o sa citesc in pauzele de la invatat.
    sper sa iti placa si tie filmul :)
    [lasa-mi numele retelei sau unde l-ai gasit te rog]

    RăspundețiȘtergere
  10. pai uite de unde am luat...il scot q torrentul... http://isohunt.com/torrent_details/92305141/School+of+Life?tab=summary
    acesta este linkul...asa iar filmul...m-a intimidat pot spune...iar ideea e geniala...numai ca am impresia k am vazut kteva secvente din el si am schimbat canalul..nu pot sa mi dau seama exact unde am vazut...oriqm daca mai sti nishte filme klumea...sa ma anunti...

    RăspundețiȘtergere
  11. a fost si la tv filmul acum vreo 2 saptamini.probabil acolo ai vazut.o sa fac o lista de filme ce imi plac si poate gasesti unele :)

    RăspundețiȘtergere