27 octombrie 2007

Dedicatie

Iubindu-te am inteles pentru prima data fosnetul frunzelor iar glasul cristalin al stropilor de ploaie inca mai dainuie in inima mea.Ce inger te-a indemnat sa imi zambesti si ti-a soptit sa-mi cuceresti sufletul cu vorbe alese? Cum de te-ai ratacit printre muritori si m-ai ales tocmai pe mine sa fiu fericita?Inima mea cauta enigma unui vis si descoperindu-ti lumina din privire a renuntat la cautari.A realizat ca dragostea e atat de aproape incat ii simti caldura....Cine ar fi banuit ca aceea e ziua eliberarii?Ce ar fi fost viata daca intr-o seara de ianuarie nu te-ai fi apropiat spunandu-mi ca frumusetea unui om vine din interior ...Ma intreb si azi daca merit aceasta fericire si mi-e frica ca nu voi reusi niciodata sa-i platesc pretul...Opreste timpul,ademeneste-l cu caldura in lumea gerului vesnic si al oglinzilor de gheata unde totul e static si alb,iar noi,sa traim intr-un prezent continuu si fericit.Nu zambi!Lasa-ma pe mine sa inving raul,sa-I diminuesc puterea si sa-l fac sclavul meu.Raul si timpul sunt dusmanii nostrii!...Am stat sa ma gandesc si iata ca motivele nu au intarzaiat sa apara:TE IUBESC pentru ca surazi,pentru ca ma faci sa uit de necaz,pentru ca esti unic,pentru ca ma iubesti,pentru ca ma simti,pentru ca parul tau are o alta culoare in lumina soarelui,pentru ca dimineata esti somnoros...TE IUBESC pentru ca...pentru ca...esti tu...pentru ca existi,pentru ca esti tot ce mi-am dorit...De asta TE IUBESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu