15 iunie 2009

Monolog


Sunt putine de spus si toate se aduna intr-un punct.ma simt ca si un punct care contine atat de multe amanunte si amanunte simple care ma fac sa fiu ceea ce sunt.
….si totusi ma deosebesc de ceilalti prin multe alte trasaturi.gandesc diferit,sunt considerata o ciudata de ceilalti din jurul meu si imi vine sa bat campii uneori cand vad ca nu pot sa fiu ca restul.
Ador sa merg pe strada si sa analizez fiecare lucru pe langa care restul trec ca niste naluci.vad in fiecare lucru simplu prezenta a ceva uimitor,ma ameteste,il admir,ma admira inapoi…discutiile personale cu mine insumi nu sunt ceva grav…asta daca nu vorbesc singura.incerc un monolog cu persoana din mine deseori,si cateodata chiar am norocul de a-mi raspunde cu acelasi monolog.
Trasaturile oamenilor din jur le analizez cel mai bine,pentru ca,intr-un fel sau altul reusesc sa intru in gandurile lor.
Par a fi o persoana care nu se bucura de nimic si totusi se bucura de tot ,insa poate o sa ai ocazia sa ma cunosti asa cum sunt eu.lanturile comice din jurul meu se tin intr-una.zambeste de fiecare data cand ironia sortii incearca sa iti arate ceva,astfel ii vei putea sustine ca se poate rade si la glumele proaste daca altii nu o fac.
Si sa iti spun ca imi plac pozele alb negru…daca fotografiezi color vezi culoarea hainelor oamenilor,iar daca o faci alb negru culoarea sufletului lor.Imi place sa pictez,ma linisteste,ma transpune in alta lume,ma imbin si eu cum imi place sa imbin culorile cu lumea mirifica pe care reusesc sa mi-o creez.ascund o parte artistica,insa nu mai mare decat a ceea ce uneori vad in jurul meu.
Ador toamna si primavara,mirosul specific fiecaruia imi transpun anumite stari de spirit si acelea devin niste amintiri pe care deseori cand anotimpurile revin in viata mea aduc cu ele si un deja-vu.
Prieteni…au fost o perioada de timp langa mine…si fiecare cu viata sa
Nu imi place sa complic lucrurile asa ca :if your a freak,don’t let me know cause I’ll fall in love with you.acestea nu sunt toate lucrurile care se pot spune despre mine,insa daca reusesc imi va lua o viata intreaga

P.s dupa 2 ani am ajuns la 100 de postari azi si am zis sa fie ceva mai personal.O sa povestesc filmul acela pe scurt si cu poze din plimbare.

14 comentarii:

  1. N-am mai fost de ceva vreme pe la tine, ai mai schimbat si tema. btw bun venit din vacanta.
    Acum revenind la topic: nu-ti fa probleme toti suntem ciudati, probabil tocmai prin aceea ne asemanam si suntem "normali", doar ca oamenii disimuleaza, mint foarte mult, incearca sa fie ceea ce cred ei ca asteapta ceilalti de la ei. De aceea sunt atat de putini oameni fericiti, iar oamenii care sunt asa cum vor ei si nu cei din jurul lor sunt priviti cu invidie, cu rautate si marginalizati, pentru a deveni la fel ca semenii lor. Sfatul meu: stay freak if this makes you ok. Don't look at the others, the only one you have to live with is you, so try to like yourself.
    Cat despre monologul/ dialogul cu tine insuti, este facut sa te enerveze, sa nu-ti dea niciodata satisfactie, doar ca e bine sa te intrebi. Intreaba-te lucruri complicate, dar bucura-te de lucrurile simple (sunt cam ipocrit acum, am scris cam ce as vrea eu sa fac si cum mi-ar placea sa fiu, dar sper sa ajung si acolo intr-o zi. )

    RăspundețiȘtergere
  2. @andrei : >:D<
    @dioscoride:multumesc.dar as fi preferat sa nu :)
    eu am fost si voi fi freak.si astia imi plac :)
    oricum nu te incadrezi in normalitate.si e mai bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Hail yeah \m/.. long live the freaks.
    merci pentru anormalitate

    RăspundețiȘtergere
  4. cu placere dar nu ai pt ce.
    noi suntem minoritatea si asa raminem

    RăspundețiȘtergere
  5. sometimeiwasachild17 iunie 2009 la 04:26

    si eu fac aceleasi lucruri pe strada...suntem doua ciudate! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani draga maya.. :) la cat mai multe posturi.
    Nu te'am mai rasfoit de multisor si nu stiu cand ai schimbat thjema insa imi place mult.
    Keep going :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @dy:multam de plimbarea pe aici acum.

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, Maya. Nu apucasem sa citesc ca ai implinit 100 de posturi. La cat mai multe, tot atat de frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc la fel domnisoara hubabuba:D ..ce imi aminteste numele tau de o guma

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper ca nu de guma care mareste sanii:))):)))
    Ma, gumele Hubba Bubba is proaste. Zau. La inceput au un gust super duper, faci balonase gigante, insa in cateva minute gustul se duce si guma devine, scuza-mi limbajul, de cacat. Mi-am ales 'pseudonimul' asta pentru ca imi place cum suna, pentru ca e copilaros si parca suna a culoare, a miros de capsuni, a balonase mari, de vis. Ma tem insa ca,coincidenta face ca in viata reala sa fiu putin ca guma Hubba Bubba. Grozava la inceput, de cacat pe parcurs. Asta trebe sa mi-o pun la "About me":)) Scuze ca ti-am ocupat spatiu p'acilea facandu-mi reclama;))
    Cauta Amo-Axel Fernando, am pus si eu video pe blog, te vei indragosti instantaneu.
    O noapte cat mai frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  11. nu cred ca am mancat guma asta.dar imi aminteste de guma in general.cum zici tu balonase si miros de capsuni

    RăspundețiȘtergere
  12. http://www.youtube.com/watch?v=iIR3gmgIX0w

    RăspundețiȘtergere