13 februarie 2008

Mai stii...


Mai stii cum ma iubeai?Mai stii cum ma mangaiai?Mai stii cum frematam ?
Nu mai vad ..nu mai simt ..te caut ratacesc pe strazi pline nu te gasesc... Nu pot respira nu pot sa te vad si din nou iata-ma ratacind prin randuri scrise aiurea...nu e drept.
Vise?!Caut prin amintirile cu tine chipul tau si tu nu vezi lacrimile ce-mi curg pe obraz...ma simt ca o piesa stricata aruncata folosita.
Tu spui ce vreau eu sa aud nu-mi zici ce de fapt trebuie sa zici de ce? Crezi ca nu as suporta?Cat de putin ma cunosti!Poate chiar iti pasa daca nu vrei sa ma ranesti!Si totusi...
Vreau sa simt si prin cuvinte ca-ti pasa cuvinte rostite ori scrise care sa-mi mangaie sufletul cand tu nu esti vreau vantul sa-mi aduca sarutarile tale in noapte vreau sa incalzesti cu soarele aceasta iubire dar tu nu vezi...si ma arunci in noapte.
Nu pot nu vreau sa renunt vreau sa te tin strans langa sufletul meu mereu vei fi acolo tu nu vrei sa stii nu vrei sa simti.
Si va veni o vreme cand vei plange si tu vei plange ca oceanul in furtuna atunci vei stii vei simti durere adanc sadita in sufletul tau te vei trezi cu lacrimi pe obraz vei suspina vei astepta...
Imi lipsesti ...imi lipseste chipul tau sa te iubesc ... atat de mult si tu ... Ma sting incet ..cautarea asta a ta ma ucide si iata-ma din nou fugind de trecut vorbind cu vantul nu mai pot sa ma prefac nu mai pot sa ma mint te caut in umbra mea te caut in vis...
Sufletul tau e prea pustiu singur ratacind in desert gasesti ici-colo o oaza te bucuri de ea si pleci mai departe dar nu te-ntrebi ce lasi in urma ta?
Si din cauza ta nu mai pot sa simt ma mint ... Pot dar nu vreau sa renunt. Nu pot nu vreau asta sunt chiar daca nu pot fi cu tine ma bucur de clipele cand sunt cu tine de clipele in care ma gandesc la tine si te pastrez adanc in sufletul meu. E greu imi e atat de greu... O stii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu