25 ianuarie 2009

Defectul perfect


trag aer in piept si oftez apasat.....mi se face "pielea de gaina".....si mi se umezesc ochii cand imi mai amintesc de EL......
EL.....el care intra in viata mea vara si iese toamna....el care intra pur si simplu fara sa intrebe"pot?"....el care intra si rastoarna si rascoleste tot in mine si-apoi pleaca indiferent........
EL pe care cred ca am sa-l iubesc intotdeauna intr-un mod pe care n-am sa-l inteleg niciodata......
EL .....EL......EL....si iar EL..... pe care il iubesc desi il urasc din toata inima..... el caruia i-as scoate acei ochi superbi in care ma pierdeam uneori si i-as inveli intr-o frunza de alun, la care sa ma uit doar uneori.....caci tind sa cred ca ma indragostesc de ei de cate ori ii vad..."de ce?"...."habar nu am"....probabil pentru ca e ultimul lucru pe care mi-l doresc.... el....el caruia i-as smulge inima si as aseza-o duios intr-un buzunar langa a mea..... sa bata amandoua impreuna....imbratisate....fara nici o obligatie, fara nici un cuvant, fara nici o privire....doar iubindu-se.....
El....ale caruri flori intr-un mod absolut incredibil, raman verzi mai mult de o luna....
NOI...sau N O I.....mereu impreuna si mereu separat.....o poveste pentru care poate n-a fost niciodata loc...timp.....caractere???

.......e totusi frumos atunci cand iubesti pentru ca iubesti......dar e insa mai comod sa nu iubesti si sa fii superficial......

3 comentarii:

  1. da.e bine sa iubesti.. dar e ff greu atunci cand iubesti si nu esti iubit..

    RăspundețiȘtergere
  2. A iubi este un privilegiu la fel de mare ca acela de a trăi. Mulţi trăiesc fără să simtă că trăiesc, iubesc fără să simtă că iubesc. Şi totuşi sunt printre cei norocoşi. Sunt şi mai mulţi cei care nu ştiu nici că trăiesc, darămite să ştie că iubesc. Ziceai mai demult "lăzi de carne anonimă". Eu cred că iubim din fugă, pe firul karmei, de-a lungul vieţii. Nu am cunoscut pe nimeni care să-mi spună cu sufletul deschis "am iubit o singură persoană toată viaţa". Poate sună dezamăgitor dar cred că ne schimbăm odată cu vremurile, găsim noi trăsături sau atingeri sau gesturi sau miresme care trezesc în noi rezonanţe ascunse. Ne place cineva, apoi (poate) altcineva, poate pentru mai mult sau mai puţin timp, cată vreme trezeşte în noi empatia.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mircea:eu zic ca iubirea la multi e o obisnuita cu o persoana.
    rar sunt persoane ce iubesc o singura persoana si asta arata ca exista acele suflete pereche.dar majoritatea cautam mai mult si pe fiecare om pe care il iubim o facem diferit pentru ca el este diferit.
    si ne schimbam pentru ca vrem,acceptam schimbarea.
    apoi ai zis bine ”ne place cineva”.de asta trecem repede peste si cautam altceva mai perfect pentru noi

    RăspundețiȘtergere