27 octombrie 2007

Pentru tine


As vrea sa intelegi, ca dragostea ce ti-o porte cartea deschisa din ochii mei, ce tu o poti citii mereu si cu ochii inchisi.As vrea sa stii ca doare, atunci cand ma imbracicu vorbe reci, cand te intorci trist si pleci.As vrea sa intelegi ca nu tot ce e femeie, doreste alt barbat, si ca nici un juramantde-l meu nu poate fi incalcat..si nu tot ce-i cuvant...cuvant ramane, ale mele prind viata si zboara catre tine, iar fiecare "te iubesc"e floarea sufletului meu, ce-n tine o sadesc.As vrea sa stii ca depind de tine, ca tot ce-i foc in tine, arde in mine, ca fiecare vorba a tao soarbe cu sete gura mea, ca ochii mei sunt orbi, fara privirea ta, ca eu...da eu traiesc prin existenta ta,ca tu, prin tot ce esti..esti ratiunea mea.As vrea sa crezi, ca in ciuda vietii mele, grele,de-ar fi sa ma renasc as alege acelsi drum,si acceasi viata, mai grea si mai dureroasa,de dragul tau, sa stiu ca ma ucide viata, dar..sa stiu ca traiesc prin tine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu