16 decembrie 2007

Joc de amintiri


Privesc usor,la fumul de tigara..totul e in ceata.Gandurile,sentimentele mele se "ard" la fel ca tigarea din care trag.Oare ce se intampla cu mine?Simt k totul din jurul meu se pierde..te simt atat de aproape,dar in acelasi timp.."departe".Simt k ma pierd si eu.Ma pierd in jocul de amintiri ce zboara prin mintea mea,ce`mi spun sa te caut acolo unde ne`am vazut odata..Vreau sa scriu ceva frumos,dar nu imi gasesc cuvintele.Totul pare atat de complicat de cand am plecat.Cand inchid ochii vad trenul cum pleaca,vad totul ca intr`un vechi film,alb negru,pentru ca fara tine viata mea nu este colorata.Am incercat sa culeg ce mi`a ramas:.:M`am uitat in locul unde trebuia sa fie inima mea:n`a mai ramas nimic,decat o zona goala si rece..:M`am uitat in mintea mea:zeci de amintiri,zeci de conversatii,zeci de cuvinte care imi rasuna in cap,zeci de melodii care imi aduc aminte de tine..:M`am uitat la mine:vad urmele saruturilor tale,parca tatuate,simt imbratisarea ta,simt caldura ce ma "alinta" cand eram "rece".Sunt atatea lucruri pe care as vrea sa ti le spun,dar totusi nu exista cuvinte pentru a descrie ce simt cand esti atat de departe de mine.Cred ca te`am iubit dinainte sa te cunosc.De fiecare data cand ma gandeam l momentul in care te voi intalni,ma scufundam intr`o stare euforica,intr`o stare care ma ducea departe, se vedea ca nu mai am nici o treaba cu pamantul.Cu tine fara sa vreau am ajuns deasupra norilor dar si sub limita normalului.Si poate asa a fost sa fie..Doar un inceput frumos si un final trist.Distanta tot a reusit sa ne desparta.Vreau sa nu mai plang,dar nu imi pot controla sentimentele..O sa fiu "amica ta" si tu o sa`mi spui cat de nefericit esti iti voi spune ca mi`a trecut,ca ma simt bine ..dar tu nu vei stii niciodata ca eu de fapt ...plang.Primavara va veni,tu ma vei uita..s`a dus si intalnirea noastra.Totul imi scapa din mana.Stiam ca asa va fi,totusi am continuat sa sper ca si tu ma iubesti la fel de mult cum te iubesc si eu..Suntem atat de diferiti si totusi ne asemanam in atatea privinte.Lucrurile cele mai frumoase incep fara sa le simtim,dar pleaca luand o parte din noi cu ele.Invata`ma cum pot fi mai buna..?As vrea pentru o zi,doar una,sa simti tot ce este in sufletul meu.Tot ce as vrea sa iti spun este "nu pleca" ,spune`mi ca vei sta pentru totdeauna, si inca o zi.minte`ma frumos,sunt un COPIL.Ia`ma asa!Am nevoie de timp ca sa fac lucrurile sa mearga asa cum trebuie.Eu si cu tine,ce se intampla?A inceput fara sa simt,NU vreau sa se "termine".Ridica`ma cand cad,coboara`ma cu picioarele pe pamant cand sunt cu capul in nori,iarta`ma cand spun cuvinte fara rost si inutile,iubeste`ma asa cum sunt si accepta`ma in ciuda lucrurilor care ne despart!Si daca nu vrei lasa`ma sa cad cu o durere nemasurabila pe pamant,pentru ca pana acum am fost in rai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu