17 mai 2009

Tu ce esti?

sunt un fragment din visul tau si tu poate visezi acum. pot fi omul care merge in spatele tau pe strada, pot fi cea care iti tranteste usa cand iesi din magazin, pot fi tipa pe care ai vazut o singura data si te intrebi unde a disparut.. Sau cea care zambeste in autobuz. De fapt sunt sunt zambetul care nu iti piere de pe fata in cele mai solemne momente si cu cat te gandesti mai mult cu atata te chinui mai tare.acum zambesti, nu?. Sunt... un oximoron... ca noi toti, de altfel, un amestec de contraste, care intotdeauna dau gri. Sunt un cuvant ce e doar al meu.dar tu ,care citesti asta!! Tu ce esti??...

3 comentarii:

  1. "De fapt sunt sunt zambetul care nu iti piere de pe fata in cele mai solemne momente si cu cat te gandesti mai mult cu atata te chinui mai tare.acum zambesti, nu?" - m-ai cucerit cu această definţie...

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi place mai mult urmarea

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt un copil naiv, defect intr-o lume nebuna. Ajunge atat.
    Eh, de fapt, sunt mult mai mult decat atat, fraza aia de sus am scris-o eu la "About me" si am spus ajunge atat pentru ca n-aveam chef sa-mi fac autobiografia la about me. Dar stii, desi zic ca sunt mai mult decat atat, nu stiu exact ce anume mai mult de atat sunt. Te-am bagat in ceata probabail, scuze:))

    RăspundețiȘtergere